اتاق خبر گام استیل, استیل, نرده

انتخاب نرده مناسب برای پله در مدل های ساده و طرح دار

نرده برش لیزری

انتخاب نرده مناسب برای پله برای بانوان خوش سلیقه ایرانی کمی دشوار است مخصوصاً اگر به سبک های لوکس و مدرن علاقه داشته باشند پس چه خوب است که نرده های مختلف را بر اساس نوع راه پله بشناسیم و سبک های خاص را انتخاب کنیم.

نرده برش لیزر- کد NL1000 - پروژه 2
نرده برش لیزر- کد NL1000 - پروژه ۲

جدیدترین نرده راه پله

نرده های برش لیزری از دسته مدل های بی نظیری هستند که در سال 2021 مورد استفاده قرار گرفته اند و شهرت زیادی دارند پس کسانی که به فکر انتخاب نرده مناسب پله هستند می توانند با خیال راحت این نرده ها را انتخاب کنند اما واقعا منظور از نرده برش لیزری چیست؟


بگذارید در ابتدا کمی در مورد برش لیزری برای شما صحبت کنیم. برش لیزری یکی از مدرن ترین تجهیزات و تکنولوژی هایی است که در عصر امروز استفاده می شود و به طور کلی در همه صنایع مناسب است. این دستگاه برای برش فلزات و غیر فلزات استفاده می شود و امروزه در انتخاب نرده مناسب پله، بسیار مورد پسند قرار گرفته است. این نرده ها برای تسریع در امر ساخت و ساز استفاده می شوند و البته که تنوع خوبی دارند.

در این روش از اشعه لیزر برای برش فلزات مثل استیل استفاده می شود. این دستگاه به واسطه کامپیوتر کنترل می شود و به طور کلی گاه نیاز به اپراتور ندارد. در واقع این دستگاه برای کنترل برش و حکاکی از کامپیوتر استفاده می کند و عملیات برش به شکل دستی و سنتی صورت می گیرد. این دستگاه یک جایگزین بی نظیر برای روش های قدیمی خواهد بود.

لیزرها می توانند به درستی فلزات را برش دهند و دقت آنها بسیار بالا است بدون اینکه لبه های فلز موج دار شود و یا خط و خشی روی فلز دیده شود. این کار سبب می شود تا انتخاب نرده مناسب برای پله آسانتر شود چون نرده های برش لیزری مناسب با هر سلیقه و اجرایی هستند.

ضخامت ورقه هایی که برای تولید این نرده ها استفاده می شود متفاوت است و اشعه قوی لیزری نیز در آن استفاده می شود که قدرت نفوذ بالایی دارد.

به طور کلی ورق های فولادی با ضخامت های مختلف از چند میلی متر یا چند سانتی متر در نظر گرفته می شود. این دستگاه با کمی خلاقیت طراحی شده است و اجرای بی نظیری دارد. خلاقیت در طراحی این مدل از نرده ها و انعطاف پذیری خوبی که دارند سبب می شود تا دقت اجرا بی نظیر باشد.
برای زیباتر شدن این نرده ها می توان در بخش هندریل از چوب استفاده کرد و این موضوع سبب می شود که زیبایی نرده بیشتر شود.

نرده برش لیزر- کد NL1000 - پروژه 3
نرده برش لیزر- کد NL1000 - پروژه ۳

راهنمای انتخاب نرده مناسب برای پله

اگر از نرده های لیزری استفاده کنید به واسطه ساختار یکپارچه ای که دارند از نظر امنیت و استحکام بسیار عالی هستند. این نرده ها در کوره های استاتیکی رنگ می شوند و به طور کلی مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خوردگی دارند. این مدل از نرده ها برای عوامل محیطی مانند حرارت و نور خورشید نیز بسیار مقاوم هستند پس شما می توانید علاوه بر راه پله داخل ساختمانی در فضای بیرونی نیز از آن استفاده کنید.

در انتخاب نرده مناسب برای پله باید به مواردی مانند تعمیر و نگهداری نیز دقت کنید که خوشبختانه نرده پله لیزری نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد و تمیز کردن و شستشوی آن نیز بسیار آسان صورت می گیرد و قیمت آن مناسب است.

نصب سریع و آسان از دیگر مزایای این نرده ها محسوب می شوند چون عمر طولانی تری دارند و دوام آنها نیز زیاد است. نرده های لیزری به طور کلی از نظر تنوع رنگ بسیار عالی هستند و ظرافت و زیبایی خاصی دارند و این موضوع در کنار مقاومت بالایی که از خود نشان می دهند سبب محبوبیت آنها خواهد شد.

انتخاب نرده مناسب برای پله از نوع طرح دار

شما می توانید ورق های طرح دار برای نرده های راه پله انتخاب کنید. یکی از بارزترین و مهمترین مزیت های دستگاه های برش لیزری فلزات این است که سرعت اجرای بالایی دارد و این موضوع سبب می شود که در طرح های متنوعی اجرا شود.

نرده برش لیزر- کد NL1000 - پروژه 2
نرده برش لیزر- کد NL1000 - پروژه ۲

ورق های طرح دار معمولاً ضخامت بالایی دارند و وزن آنها نیز چندان سبک نیست. این موضوع سبب می شود تا قیمت کل کار نیز تغییر یابد. دقت داشته باشید که انتخاب نرده مناسب برای پله از نوع طرح دار بر اساس مدل پله شما خواهد بود. اگر قرار است پله حول محور استفاده کنید بهتر است که ورق هایی که برای نرده استفاده می شود ترکیبی از استیل و الومینیوم و آهن باشد در صورتی که فکر می کنید پله های مفصلی برای منزل شما بهتر است می توانید فقط از جنس استیل برای نرده استفاده کنید.

انتخاب نرده مناسب برای پله بر اساس قیمت

در انتخاب نرده مناسب برای پله یکی از موارد مهم قیمت آن است. قیمت ها دسته بندی های مختلفی دارند، برخی ارزان و برخی گرانتر هستند اما شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید بهترین مدل ها را انتخاب کنید و از کارشناسان گام استیل بخواهید تا شما را راهنمایی نمایند. خوشبختانه به قدری تنوع زیاد است که خرید را آسانتر کرده و سبب می شود تا افراد با هر بودجه ای بتوانند راه پله منزل خود را زیباتر نمایند.

یک موضوع مهم دیگر که در خصوص انتخاب نرده مناسب برای پله باید بررسی شود جنس مواد اولیه و نقش و طرح انتخابی آن است. البته جنسی که برای مواد اولیه استفاده می شود باید مورد تضمین و تایید قرار بگیرد و کارشناسان گام استیل همه تلاش خود را کرده اند تا بتوانند بهترین گزینه را عرضه نمایند. در سال های اخیر به طور کلی انتخاب نرده کار ساده ای نبود اما امروزه به واسطه روش های تضمینی در اجرا می تواند اثر بخش باشد.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید و انتخاب نرده مناسب برای پله دارید و هنوز مردد هستید هر ایده ای که در ذهن خود دارید را با ما در میان بگذارید به این ترتیب ایده های شما شبیه سازی شده و بهترین گزینه به شما پیشنهاد می شود. انتخاب نرده مناسب برای پله باید هوشمندانه صورت بگیرد تا اثر بخش باشد و با کیفیت بالا اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *